iwillalwaysloveyou

Alla inlägg under november 2010

Av victoria gissberg - 30 november 2010 11:29

hejsan! har sakt att jag ska köpa tränset till den som äger tränset :P


bild:

100kr kostar det :)

  

Av victoria gissberg - 29 november 2010 07:55

hejsan och godmorgon, Idag är  man hemma pga att man är sjuk :/ tråk. orkar blogga ett inlägg i allafall :)


hoppas att jag är frisk till helgen "lördag och söndag" för då ska man rida carre :)<3 min älskling nu för tiden :) "kommer inte glömma dig baloo" Du är också min älskling :`)

Jag tror jag vart sjuk för att jag lämnade baloo :/ tog det så j*vla hårt allså.....Satt och grina hela fredaagen "  ni får tycka att jag är barnslig men kan inte råför det!"


Nu ska jag ta och kolla på tv byebye <3

Av victoria gissberg - 28 november 2010 18:04

Kom hem från ca: 3tim sedan, make skötte sig fint i dag :P

sen åkte vi till birsta direkt efter råt. fyllde på grattis sms :) smsa mycket :)


Har nu bestämt mig att jag ska köpa ett pannband av caroline :)

Och egentligen skulle jag köpa bettet av josefine i morgon men hon var hos sin kille så hon tog inte med bettet till han x) så får bli någon annan dag i veckan :D

Ni få se en bild på pannbandet :) Nu behöver jag bara ett svart träns till det! :D

Någon som har ett svart COB träns att sälja  ? Skriv en komentar i så fall :) och skick en bild. ni få veta min mail senare ;)


Det svarta är det ......


   Tror det bli fint på farbro carre ja!? eller vad säger ni  ?:)


Av victoria gissberg - 28 november 2010 08:10

godmorgon, Vaknade vid 06.30.Så nu ska jag bara göra orning mig och bege mig till syrrans stall :) kommer hem vid 15.00 så kan blogga mer då


Sitter och lyssnar på manday morning,haha den är ju bra  :) Tipsar på en bra låt: Living to love you eller hur den heter as bra iallafall :)


har ju inget att skriva? säg mig...... Just det har ju fått den ny mobilen nu ! så dom jag känner vill jag ha allas nummer av :D <3


aja, forsätt att kolla på min blogg byebye <3


Av victoria gissberg - 27 november 2010 17:20

hejsan.... Kom nyss hem från make...Fotade linda när hon red,vart ganska fina bilder! :) Nu ska jag försöka göra ett panndband till make eller någon ?!  kan kneppa ett kort sen när den är klar bye bye <3

Av victoria gissberg - 26 november 2010 21:31

Hej igen!


Tänkte bara säga att var inte rädd för att fråga mig nått :D


Om det skulle vara så att ni stör er på min ridning så  ge tips i stället :)

Av victoria gissberg - 26 november 2010 20:51

Hejsan! Idag åkte jag upp till stallet en snabbis vid 14.00 tiden....Mockade och fodrade sen tog jag mina sista grejor där och sa hej då till baloo <3

Vart så himla ledsen efter råt :/ hoppas sara börjar på fantasy så kan jag hälsa på baloo också :DSen åkte jag hem kl: 15.30 :) skönt!!! Nu är jag typ död! "trött" haha.


Alla som kommer sakna min medryttarhäst baloo komenterar!!!! T.E.X alla? :)

Om ni vill se video klipp på min elskling så sök på "baloomoonlight" på youtube! :)


byebye! kan blogga mer sen när jag känner mig bättre :P

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards