iwillalwaysloveyou

Alla inlägg under maj 2011

Av victoria gissberg - 8 maj 2011 18:37

Hade det världigt trevligt ute i skogen idag,dock vart jag väldigt hårig om ridbyxorna :/ Hållde även på att glida av flera gånger för att carre böjde sig ner för att ta gräs x) Ni skulle ha sätt hans minn,kollade på gräset hela tiden ;) Vad har ni haft för er idag då? :)

 

  

Uscha,för fluggor :/   Man måste njuta medans              

 

Av victoria gissberg - 8 maj 2011 07:42

..och imorgon är det skola :/ Men idag ska jag som vanligt till stallet,det blir lite skogsridning"barbacka" ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och äta frukost hejdå <3

Av victoria gissberg - 7 maj 2011 13:56

Det var inte meningen att han skulle hoppa det sista hindret x)


Av victoria gissberg - 7 maj 2011 13:13

Kom nyligen hem från stallet och caprillin. Jag sa ju att det skulle gå skit! Hoppade första hindet sen bar det i väg i full galopp ;S Han hoppade dess utom ett hinder han INTE skulle hoppa då :p Bus! Men jag är gald över han ändå :) Emma filmade så kommer en film senare ;) Hare <3

Av victoria gissberg - 7 maj 2011 07:09

Nu ska jag fara och hämta emma j sen åker vi till stallet,och fixar i ordning carre :) e.v vid 9.00 åker vi till medskogs ;) Sen får ni se hur det gick! :/"suck" Emma filmar och fotar så det kommer efter råt också ;P Jag fick ta 40cm så det bli bra tror jag,hoppas han inte är över pigg nu bara! ;O Hjälp!! Jag är fart rädd när det kommer mot ett hinder det är därför jag inte vägar hoppa 60cm med han i allafall :/ Hare så gott så länge! <3


 

Av victoria gissberg - 5 maj 2011 17:19

Har nyss kommit hem från att ha handlat lite mat.Har varit på skolan idag sen 08.15 till 13.30,följde med linn ner på stan efter råt och gjorde inte så mycket x) Sen fick jag anmälan pappret från ridlägret som jag fyllde i och skickade i väg :) (Y) Längtar... <3 Hoppas jag får en rolig häst! :D Man ska ha med sig grymt mycket saker :/ Fast jag tar ju alltid med mig hela garderoben xD Nu ska jag träna lite inför caprillin på lördag hejsvejs :)


Ps: imorgon ska jag rida och då ska jag även säga om jag vill ha 0-20cm eller 0-60cm höjd ;O OMG, säg lycka till! <3


Loveyou!


 

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards