iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av victoria gissberg - 2 juni 2011 19:50

Har precis packat ner lite saker tills på lördag ;) Lite tidigt kanske? x) Men var bara tvungen.Tar med mig båda kamrorna,digetal och någon annan kamera som det blir rulle av :) Bara för det blir mycket bättre bilder av den. Nu ska jag ta och sätta på några filmer"inte samtidigt då" sen blire godnatt för min del, byebye <3


 

Av victoria gissberg - 2 juni 2011 17:10

Nu kommer lite bilder från det jag shoppade på stan ;)


    Koftan :P


  Foundation ;)

Foundation\punder borste :P  





Av victoria gissberg - 2 juni 2011 14:59

Åkte ner till stan och shoppade lite ;)

Med hem vart: fondition"stav",kofta och en fodition\punder borste (y) <3

Länge sen man kunde köpa en NY fondition,har inte haft pengar till de x) Men nu är det gjort! :D Lägger upp på grejorna sen kanske :P Men nu ska jag gå ut och sola lite byebye <3

Av victoria gissberg - 2 juni 2011 07:08

Tänkte köra "tio saker ni inte visste om mig" Bara för jag har så tråkigt ;)


1.  Jag gillar en as söt kille (a)

2. Jag är hopp rädd"inom ridning"

3. Jag vill bo i matfors

4. Jag älskar munkjackor

5. Jag älskar att fotografera

6. Jag är inne på facebook varenda dag x)

7. Jag har affischer fulla rummet

8. Jag hatar när det är +20 och uppåt :P

9. Min garderob är full med kläder

10.Jag hatar att städa!


 

Av victoria gissberg - 2 juni 2011 07:02

Godmorgon alla pigga bloggläsare, idag blir det solsken här i sundsvall :D Vad ska man hitta på då ?    eh,över till annat :P


På lördag åker jag till matfors och hälsar på sanna tills på måndag :D Grymt kul  kommer vi få! <3 Någon man kommer se där kanske? :)

Få ju inte glömma kameran bara =)


Nu har jag inget mer att säga,byebye <3

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards