iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av victoria gissberg - 22 juni 2011 08:21

Den som tar han i från mig kommer få en förbanelse över sig! <3


Tillbaka igen då, i går vart det så att jag köpte ett par ridbyxor, storlek 40. Vanligtvis brukar jag ha 36 men dom var så små i storleken satt.Det fanns 36 men dom var för små sen fanns det 40 men dom var 1cm stor i midjan, 38 skulle blivit perfekt!  Men den fanns inte..... :/ Så det var 40  iallafall,man vill ju inte ha för små ;)

Eftersom alicia var tvungen att passa sophia så vart det inge stan igår. Istället vart det att kolla på en film och mysa :)


Idag ska mamma och jag städa boden. Skulle behövas (y) hihihi

Sen så ska jag väl packa lite till stockholm,familjen åker till stockholm på söndag så det blir inget bloggande på 3dagar ;) Kameran ska i allafall med :D<3


Först ska jag kolla vädret så man inte packar med sommar kläder som shorts,linne m.m  också ska det regna liksom ;) Nejnej,vädret först :P


Nu ska jag hoppa in i duschen byebye<3 hoppas ni orkar läsa,vart ganska långt inlägg :)

 

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards