iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 8 april 2011

Av victoria gissberg - 8 april 2011 14:15

Tänkte börja med " vad är du? " Kommer ställa en fråga,sen får ni svara vad ni är :)

Okej ? Själv klart kommer jag inte bara ha om häst sporten,annat kommer också ;)


Är du själv upp lärd inom ridning eller har du gått på ridskola ?

Själv gick jag på ridskola i ca:5år.Men förra året slutade jag helt! Tycker man bara lär sig gruderna...Sen rider man om och om igen, andra hoppar in i gruppen som knappt kan någonting! Satt jag valde att sluta :) Så nu har jag haft medryttarhäst i över 1år och jag tycker man lär sig mycket bättre själv om jag ska vara ärlig! :D Kommer framöver träna för tränare också ;) Som jag tycker är bra!



Av victoria gissberg - 8 april 2011 10:40

       

Av victoria gissberg - 8 april 2011 09:48

..snön i från? :OJust nu snöare här i sundsvall :/ tråkigt!!! Meen hoppas det blir sol i helgen :D Hemma idag också,så det blir väl att kolla på en film :) igen)

Funderar på om jag ska starta en frågestund? :) Vad tycks? Eller någon form utav tävling ;) Kom med förslag,så blir jag jätte glad! <3

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards