iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 17 april 2011

Av victoria gissberg - 17 april 2011 15:02

Har kommit hem från stallet för ett tag sedan nu,red i blås sol vädret ;) Gick faktiskt bra för utom att han kollade på allt men han är så go! Skrittade mest men vart även trav och få galopper :) Så nu får han ta det lugnt och äta och vila tills imorgon när någon annan rider han eller står han ;D Nästa helg tänkte jag testa att hoppa honom för första gången :) Någon som har lust att hänka på? Hoppningen blir på lördag och på söndag blire en sväng upp iskogen och kolla hur det ser ut där :) eftersom det kommer bli runt +10 hela veckan har det nog torkat upp tills dess :) Hoppas ja!

nu ska jag ta det lugnt tills imorgon när det är skola ;) byebye <3

 PS: nu sitter tränset ur märkt! Tog flera hål på det satt ;)

Av victoria gissberg - 17 april 2011 07:33

Godmorgon! Har sovit lite knasigt i natt tror jag :S har as ont i nacken men börjar bli bättre nu :) Igår var jag med alicia och marielle(hennes kompis) Hehe,dom hade tråkigt så jag gick till dom och var där i 3-4 timmar ;) Sen gick dom med mig hem,vi stannade i en lekpark och snurrade på någon grej så jag fick AS ont i magen!! :O Så när jag kom hem hållde jag på att spy eller rättare sakt jag gjorde det ;O Men nu mår jag bättre och om någon timma ska jag fara i väg till stallet :) Kanske blir runt 10.00 :) Och nu ska jag gå ner och äta byebye <3

Av victoria gissberg - 17 april 2011 07:23

Han fäller grymt mycket!

              Han kan spela DÖD han ;)   Han har vårkänslor! Galopperar och bockar i hagen :D <3

Av victoria gissberg - 17 april 2011 07:15

Igår vart det ju som sakt en sväng till paddan,tränade på övergångar, volter m.m Gick himlans bra måste jag säga,utom att han är lite små busig nu då ;) Han ville verklingen inte gå runt spåret utan i mitten"helst" men gjorde så gott jag kunde och på slutet gick det bättre (Y) :) Skrittade och travade MEST men på slutet vart det även 3-4 galoppfattningar :P Men dock bara i höger då han inte ville fatta i vänster som jag tror han har svårt med :/ Men det får man öva på :D

Testade pullartränset och det satt bra! Men måste fixa 2hål på en grej,för den var förstor,men annars satt den bra :) På bilden som kommer hede jag upp den så misstolka inget ;) Mer bilder kommer sedan! När han spelar DÖD ;) hahha


 

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards