iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 24 april 2011

Av victoria gissberg - 24 april 2011 15:11

Hej hopp, klev upp och åkte till stallet vid 9 idag :) Hände massa saker,men iallfall tog jag och carre en tur i skogen idag.det var tort där satt (Y) Han vart jätte glad och pigg,för han gillar skogen och han har inte ridits där sen i höstas :) Det var jätte fint där!! Har ju bara varit där när det har varit snö,så det var en upplevelse för mig också :D Imorgon blir det dressyr paddan :)


 

Av victoria gissberg - 24 april 2011 08:16

Först igår tänkte jag inte hoppa p.g.a att linda inte ville hänga med. Men mamma och pappa hängde med istället så det vart lite hoppning endå :) Hoppade ca: 30cm + markbom,för carre har inte hoppat på hela vintern så, få börja med mjukstart :P Men det gick super bra! Han lyssnade.Och vet ni mer? :D Försökte med att fatta galopp i skritt och det gick super bra!!!!! :'D I båda varven. Han fattade galopp direkt :) Så på slutet tog vi en snabb galopp i vänster ;) Rejser galopp och det tyckte han var as kul,hihihi :) Dock vart det inga bilder och filmer ;)

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards