iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 21 april 2011

Av victoria gissberg - 21 april 2011 17:51

Vem äger inte skolan? :) Dom som var där fick godis :D hahaha....

Men även det var lite najs att det var så få ;) På tyskan var det jag och en till,men vi hann bara komma dit sen fick vi sluta ;) lördag,söndag,måndag och tisdag ska jag rida och kanske onsdag om jag inte ska vara med vendela :)Då lördag hoppning och på söndag skogen ;) måndag rida paddan,dressyr förmodligen och på tisdag rida ut :) hihi och om jag rida på onsdag blire paddan också förmodligen :) hehehe...


nu ska jag kolla på en film och äte godis! :D GLAD påsk

 

Av victoria gissberg - 21 april 2011 06:45

Idag är det skola again o.O Men även att vi är 9st i klassen :D Toppen bra ju! (a)

Sen är vi ju lediga imorgon satt ;p Men igår var jag med alicia,jill,signe och donia.Vi gick och fikade på stan,eller ja jag fick låna pengar av donia ;) Pank...

Oändligt mycket folk på stan igår"som man kände allså" :O Aja,över iallafall! :)


Vad ska alla andra göra idag då ?

 

 

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards