iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 3 december 2010

Av victoria gissberg - 3 december 2010 14:22

Hihi fick bara lust att berätta att det snöar här IGEN i våran vita sundsvall stad    Linda är i stallet hos make och jag sitter här till helgen och är inne medans jag kan rida i det snöiga vädret"fast jag får inte"   Men men då har man ju nått att längta till i allafall  Då ska det bannemig ridas..!

Så då kommer också några härliga vinter kort på mig och carre  

vad säger ni ska jag ut och ta lite vinter kort ?


Ni får säga till\komentera annars blir det ingenting av det ;)

så kom igen nu......


Byebye

Av victoria gissberg - 3 december 2010 08:01

* Galoppera med carre

* Ta en lång ridtur i det vita viner landet

* Göra en film om carre och mig

* Bli frisk

kommer inte på något mer men säg gärna era. :D

Av victoria gissberg - 3 december 2010 07:49

vissa bilder tycker jag ä speciell......











 den var inte så märk värdig men tog med den endå ;)

   

Den här lilla figuren tog jag med för att jag var as rädd för den nä rjag var liten och det är jag fortfarande....

  Min ryktlåda ;)  

 Min urgammla häst,haft den sen jag var en liten bäbis x)

Målat nagellack på den också....

 

Speciell.

 

Vardagsrummet x)

   

En tomte man fick göra när man gick i 6:ors.

fast det dära är min syrras"vågar inte vissa min"!

  Be Mine <3


  

Och en underbar tomte håller ni inte med ?:)


Så  alla mina bilder....


Berätta vad ni tycker om julen.

jag tycker i allafall att den är underbar få rida på ett snöfält och bara galoppera hela den vita vägen och känna att man lever! :D<3

 på mitt andra inägg bilre att jag skriver mina mål som jag ska uppnå till julafton.

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards