iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 25 december 2010

Av victoria gissberg - 25 december 2010 17:08

hej! kom hem från stallet för drygt 1 tim, Red en liten barbacka tur i skogen :) djup snö var det i allafall x) hållde på att vingla till hela tiden så fick hålla i mig riktigt xD haha.... Han var en fin carre idag :`D

Sen i morgon ska jag ut med matilda och micke, ska bli kul :P

Fåse hur det blir i morgon om han är lat, pigg eller busig x)


byebye<3

Av victoria gissberg - 25 december 2010 07:57

hejsan! idag vid 11.00 ska jag upp till lindas stall först, för macke gillar inte så mycket skymmning så tänkte vara lite snäll att åka upp dit först..Efter så ska vi hem och äta sen bär det av till mitt stall :D ska ta en barbacka tur i dag "tror jag" det bro också på om det är kallt ute....om det är runt 20- så tror jag att jag går en promenad med han ;) Eller mysa i stallet!

Har ju köpt 2julklappar som matilda ska få idag också :D hoppas hon bli nöjd....


byebye <3


  

macke :)


Min söta lilla carre <3  

Av victoria gissberg - 25 december 2010 07:50

hejsan! Hoppas alla hade en bra julafton igår :)


Det fick jag i allafall hihi.....


jag fick :


* Koss-hörlurar

*kläder(som vanligt)

*gratis sms i ett helt år

*350kr stenstans presentkort

*300kr

*någon ljus grej

*mobil\kamera fack eller vad man ska kalla det :P linda och jag bytte :)

*en liten tomte docka.....

*pjamas

*mjukis dräkt

*en mobil fast den fick jag i förväg x)


 m.m. kommer inte på just nu


vad fick ni i julklapp ? :D

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards