iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 4 december 2010

Av victoria gissberg - 4 december 2010 16:10

Nu startar jag en tävling på min blogg...

 

 

Nu startar jag en HÄST julklappstips tävling på min blogg :)

 

 Gör så här: skriv ett julklappstips,och varför jag ska välja det\varför är detta en bra julklapp att ge? på min blogg på komentarer, Och sen länkar ni ut min bloggadress på er blogg så dom också kan vara med ;) skriv gärna er bloggadress också så jag kan kolla :)

 

Den jag tycker är dom bästa hästjulklappen av alla dom som ni har kommit med, dom personerna kommer jag skriva om på min blogg i en månad :)

 

DOM= jag måste har 2 julklappar\present till 1häst :)

 

Ps: om ni inte förstod vad man skulle göra så komentera så skriver jag mer utförligare :P

Av victoria gissberg - 4 december 2010 16:05

hej igen! Någon som har en liten tanke om vad man kan ge en häst i julklapp och i pressent ?   UTOM godis då :P

Snälla ni måst bara komentera nu, jag har värkligen ingen ide på vad man kan hitta på....

Bara ni har en tanke komentera......Snart är det jul och jag måste ha hittat något men utan er så kan jag inte det!!!! Och desutom fyller carre år den 1 januari så måste också ha hittat något till dess...=)


Jag gör en tävling! :D vad säger ni om det?:) TÄVLINGEN kommer i nästa inlägg om ca:10min byebye <3


  

Av victoria gissberg - 4 december 2010 10:37

här kommer några viner bilder ;) + min hund lisa haha mest på lisa ;)


                            



Av victoria gissberg - 4 december 2010 08:05

hej idag så är man en frisk nöt stjärna igen   

Vad gla man blir.....

Fast får inte gå ut en   Mamma dum!!!!!!

Iallafall så ska linda gå ner på navet för att köpa bettet av josefine äntligen!.

haha, hon var så snäll bara för att jag inte få gå ut  


Vad ska jag hitta på ?


jo, jag vet :P fast jag orkar inte blädra upp dom sakerna...  


Jag är glad om jag får komentarer :D så komentera gärna....



Byebye<3

Av victoria gissberg - 4 december 2010 07:37


 http://dressyrohoppryttarna.blogg.se/


Jag tycker ni borde länka och kolla bloggen :) REKOMENDERAS!


Jag tycker att den är jätte bra!! kolla på den varenda dag :P

Nu medans jag har varit sjuk har jag kollat den lite oftare.Men så kanske det inte bli framöver ? vad tror ni ?. :P

Eftersom jag kommer gå på skolan veckorna framöver ;)

iallafall, En del kanske undrade vart jag hittatde den ?

Jo iallafall så är jag vän men ena som äger den @carro "allså det är 2olika perssoner som skriver på den" ;) Den ena då, brukar länka ut den på sin bdb"bilddagboken.se" Satt det är där ifrån. Kolla på den iallafall rekomenderar jag ;D


Byebye <3


Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards