iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 29 december 2010

Av victoria gissberg - 29 december 2010 19:26

http://minfux.blogg.se/ skrev en bra ide för mig och carre på sin blogg "det var ju inte till mig men"   ja, hon red intervalla i dag i allafall. Först viste jag inte vad det va men när hon förklarade för mig,kom jag på en super ide som jag ska köra 1gång i veckan  Det ska jag prova imorgon.så får jag se om det funkar bra, om carre lyssnar på det   hehehe


INTERVALLA- skritt 2min trav 3min skritt 2min......också fortsätter det så tror jag  ?


aja hejdå <3


Av victoria gissberg - 29 december 2010 16:43

hej! kom hem från birsta för en stund sen  ää, vi gick först på hööks( som vanligt för mig ) Sen in till birsta city. Sara och emma köpte ganska mycket speciellt emma x) hehehe, jag som inte är så försjust i shoppning, köpte ingenting men köpte i allafall 4st klubbor + mat   

Sen åkte jag hem runt kvart i 3, kom hem och nu sitter jag här xD


Aja, imorgon kommer bilder då jag ska ta med kameran till stallet + när jag rider.


byebye <3


Lisa får så för bilderna x)


        

Av victoria gissberg - 29 december 2010 07:54

Igår var jag ju på ridskolan kungsnäs som ligger i bergsåker om ingen vet det x)

Fotade\filmade olivia och lina  Testade ju min kamera då. och det fungerar bra tycker jag   hihi.. kommer bilder istället för skrivade   

nu kom jag på att jag hade raderat alla bilder, men det kommer 2filmer i stället xD




Av victoria gissberg - 29 december 2010 07:47

hej! Tänkte nu att jag skulle berätta om hur det gick att rida   


Red ju i paddan och det gick så där, han ville knappt trava. Så för att få igång  han var sanna tvungen att springa förre  haha...

Efter det gick det väldigt bra måste jag säga han ville bara springa hela tidan x) På vägen hem så hade han brottom. Han försökte tarava ner för backen men lyckades hålla in han så gott det gick    Min bus kille <3


aja, nu orkar jag inte berätta mer, men på torsdag tar jag soö med mig så han bli lite piggare :D


byebye. kommer mer inlägg

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards