iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 12 december 2010

Av victoria gissberg - 12 december 2010 19:17

ALLT är inte till mig!! kom ihåg det    grimman och kanske grimskaftet är inte till mig....Det röda gimmskaftet    grimman ska jag köpa till sara men säg ingenting =) vad säger ni är det fint ?:)


  



Av victoria gissberg - 12 december 2010 19:08

Efter rid turen i dag har jag fått  tränings värk :/

Fick jobba som ett tog med han i dag.......

Av victoria gissberg - 12 december 2010 13:57

Kom nyss hem från en härlig barbacka tur med carre :)


Först skrittade jag till paddan med matilda. Tränade att han skulle gå i form, och att han skulle gå ner med huvudet och inte upp x) Han var super duktig i höger varv men inte i vänster :/ tyvärr.....Få träna på det :P

Imellan åt vart det även lite tarv också :D hihi..... och på slutet rejsade jag och carre upp för backen :D<3  hållde på att trilla av men höll mig kvar som tur var :P

Sen slängde jag på täckena och tog ut han i hagen igen"Han hade brottom upp ihagen eftersom det fanns hö där" x)


Hade ju mitt träns idag han vart fin min älskling <3

Just matilda fotade också, vart jätte fina bilder"systemis"

Men dom kommer när hon laddat upp dom till datorn :P


  


Av victoria gissberg - 12 december 2010 07:44

Hejhopp! idag ska jag ju till stallet :)<3 har blivit lite ändrade planer :P

Matilda sa att hon kunde föja med mig till paddocken och jag få ha en lektion där :D Också ville hon ta med kameran så hon kunnde fota mig och carre om jag ville förstårs :P så klart jag tackade ja! hihi =)


Kommer åka dit vid 11.00 sen kommer jag mysa lite med han i hagen.....Sen tar jag in han, ryktar han också sånt :p-sen tar jag en sväng till paddan och tränar :)


Så blir min riddag :P ska ju fodra och mocka också .....


Han ska få låna mitt träns idag <3 lill gubben :P


  

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards