iwillalwaysloveyou

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Nya besökare :)

Av victoria gissberg - 6 april 2011 14:03

Eftersom jag har fått väldigt många nya besökare,som kanske inte vet vem jag är riktigt och vad jag sysslar med så tänkte jag presentera mig igen"som jag inte har gjort sen i sommras"


Jag heter victoria gissberg och är 14år,jag bor med min mamma,pappa och min stora syrra"linda" Jag har 3andra syskon men dom bor inte hemma :) Jag har en hund,fiskar och en medryttarhäst som heter carre <3 Han är 25år gammal  och  är en FD hopphäst. Eftersom han är gammal så rider jag MEST ut men ca: 1gång i veckan så rider jag i paddocken"även kallad paddan" ;) Jag rider han bara på helgerna men kan hända att jag hoppar in någon gång ibland. När det har blivit bart i  paddan så kommer jag testa hoppa någon gång också :) Eller det kanske bli ca: 1gång i månaden ;) Över till mig igen: På min fritid rider jag som sakt,är med kompisar och lite annat gör jag väl också! Jag red en ponny förut i 8månader men till sist var han"baloo" för liten eller rättare sakt jag för lång.Älskade han nsuper mycket! Han är 11år och är ett charmit litet troll som kan hitta på det ena :')


Nu har ni fått en liten uppfattning vem jag är,hoppas ni följer bloggen byebye <3



    

Min förre detta medryttarponny"baloo"   Min nuvarande medryttarponny carre <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av victoria gissberg - 28 juni 2012 21:44

Ni hittar mig nu mera på www.mliekb.blogg.se ;)

Av victoria gissberg - 3 augusti 2011 17:30

har nu blogg så kommer lägga ner den hära för ett tag!   Kommentera massor och följ den andra bloggen! <3   http://nightcity.blogg.se/ ...

Av victoria gissberg - 3 augusti 2011 08:15


http://www.fujidirekt.se/   är en sida som man kan beställa bilder på! Små som stora,man kan sätta in dom i rammar och i fotoalbum bara man ha rätt storlek. Själv är jag medlem så då får man ca: 1gång i månaden 100bilder gratis men då står ma...

Av victoria gissberg - 2 augusti 2011 19:30

Har städat ut allt nu! Så nu är jag super trött men kan inte lägga mig än för jag ska kolla på tv och sånt   Men hare så bra ikväll så hörs vi imorgon! <3   Dagens fråga!   Vad förväntar ni att läsa\se på en blogg?   Svara nu så jag ve...

Av victoria gissberg - 2 augusti 2011 18:24

Nu ska jag gå ner och riva städskåpet invändigt. Det ska bli skafferi och skafferi ska bli städskåpet Kommer väl uppdatera något i kväll antar jag. men hej så länge! <3 ...

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards