iwillalwaysloveyou

Alla inlägg under december 2010

Av victoria gissberg - 20 december 2010 06:56

vaknade 06.30 av att lisa stod i mitt rum :S haha,just nu sitter jag och gör en film från i går som tar sån lång tid!!!! :@ den är en bild som inte vill vara med om man säger så.så får göra om hela tiden, som i går hållde jag på hela 3tim xD

Någonting i dag får ni se den iallafall :)


Tänk att det är idag och halva dagen i morgon som vi går i skolan,fast på tisdag går vi inte då har vi julavslutning :)(Y) hihi sa till matilda att om du skulle vilja ha hjälp att rida carre något under jullovet så ställer jag gärna upp =) hihi, det är en som rider han och hon ska åka bort så matilda ska kolla upp när hon åker och då ska jag få ta han :D <3

yhea......:D


men nu ska jag sminka mig, och hoppas ni får en film byebye <3

Av victoria gissberg - 19 december 2010 19:24

                

Av victoria gissberg - 19 december 2010 18:49

hej igen! För ungefär 5timmar sedan kom jag hem från stallet,

Red i paddan,Var typ 50cm snö där satt fick börja med att skritta några varv satt det vart plattare och inte så knöligt för lill carre att gå :) Sen började jag trava lite,och försökte även sedan fatta galopp men han var för spring sugen satt vart ingen galopp i dag iallafall :p Men på slutet gick det bättre då han travade av sig själv<3annars från början får man smacka och sparka på med skänlarna x)

bus killen ;)Kommer en kort film och bilder sen....


Tack http://sarabubbis.blogg.se/ för att du filma och fota :D


Åkte till lindas stall direkt efter det är därför jag inte har bloggat något under 5timmar :P

Av victoria gissberg - 19 december 2010 06:51

hejsan! Idag åtminstonde blir det ridning på carre :)<3

det snöar ju men vägarna upp dit är plogade så man inte fasnar ;)

Sara ska ju följa med idag igen fast det vart ju inge igår satt :)

då ikväll kommer det film,Hon ska ju filma :D Det är sista skolan imorgon "pysseldag" Och sen är det julavslutning på tisdag=) Sen äre jullov!!!!

Då ska jag fråga matilda om hon vill att carre ska komma ut någon dag han  inte rider.....då kan jag åka dit :)hihihi


kl är 7.00 och jag kan inte sova! :/ Men det är bara 3½timme kvar innan jag ska till stallet :) yhea.....


Fortsätt gärna att följa min blogg hejdå ! :) <3

Av victoria gissberg - 18 december 2010 11:25

Hej! idag snöar det så himla mycket så jag åker inte till stallet idag, Och för att det är inte plogat en på vissa vägar framförallt inte knävland skulle jag tro ?:)

Iallafall så ska jag upp till lindas stall en sväng och......

Men i morgon ska jag dit iallafall :D Då kunde sara följa med också :) hihi.....aja bettet som jag köpte av josefine passade carre utmärkt :)


Nu ska jag kila hejdå <3 ;)

Av victoria gissberg - 16 december 2010 15:22

Idag har jag varit i skolan :P typ haft svenska, bild,matte prov och lunch   

Efter bilden ville alicia till A-huset och jag till B-huset så hon drog i mig satt hon ramlade 3GÅNGER :O haha....


Morgon dagen Imorgon har vi kompledigt typ  1 tim och 30min eller vad det var ? Men då var även engelska läraren sjuk satt vi börjar 10.00 och slutar 12.30   Efter skolan ska jag till alicia och följa med henne till...

Sen blire kväll! Sen ska vi hämta sara på lördag så ska vi till stallet :D Hon hade ingen skjus till mig så jag föreslog att vi kunnde hämta henne, för jag vill så gärna att hon följer med och det tror jag hon också vill ?! :)<3

Sen på söndag ska toligen emma följa med <3 :)Då ska jag rida ut en sväng.....Tror han skulle behöva det slipper han träna i paddan 2gånger i rad :)


Byebye <3


   Min älskade lilla carre <3 jag älskar dig!!!!



Av victoria gissberg - 15 december 2010 14:44

Hejsan   


Veckan har inte varit spännande så komemr inte berätta något om den  

Men i allafall tänkte jag berätta lite vad som händer i helgen.

På lördag ska jag rida runt 12.00 tiden.Sara följer troligen med då ska jag rida uppe i skogen eller en slinga på vägen som man kan rida. som tar ungefär en timme att rida  Och på söndag ska jag också rida, fast då "kanske" melina följa med och ha en lektion för oss :) hihi, ska bli skoj! Då ska jag ju träna i paddan ca: 30min. fårse hur kallt det blir :P Men som det ser ut nu ska det bli 10-15- båda dagarna, det är inte så kallt =D <3


byebye

Av victoria gissberg - 14 december 2010 18:27

Hejsan :)

Tänkte vilka hanskar ni tycker är bästa\varmast från www.hööks.se :)

Komentera med hanskens länk, så få jag tips.


Själv är jag altid frusen om händerna till och med på sommaren. så skulle just behöva aatt någon\nårgra säger ett bra ridhanske tips som är varm mot kyla och tål vatten och snö  


http://www.hooks.se/deptlist.aspx?deptid=7


Klicka\kopiera länken för att se alla hanskar\vatnar på hööks   


Hoppas jag få NÅTT tips i allafall!

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards