iwillalwaysloveyou

Alla inlägg under december 2010

Av victoria gissberg - 11 december 2010 07:54

halloj! Har inte ridit på typ 2veckor. Så i dag ska jag till stallet vid 11.00 tiden. linda ska ju följa med och fota och filma så det kommer bilder och film  sen :)

Sen åker jag till lindas stall och fotar henne hihi :P I går var jag ju också i lindas stall " det var as mörkt" jag såg inte vart jag gick :/ fast vi hade en pannlampa med oss fast jag tror det var trasig :p haha.... Macke fick låna mitt träns i går. han vart jätte söt :D<3 ni kan få se en bild på honom... :)


Byebye Ps: jag tror jag spände upp den lite högt upp"bettet allså"


  

Av victoria gissberg - 6 december 2010 19:32

Måndag: skola,plugga


Tisdag:skola,plugga


Onsdag: skola


Torsdag: skola


Fredag:skola,följa med linda till make


Lördag: Rida farbro carre <3


Söndag: rida farbro carre <3

Av victoria gissberg - 6 december 2010 07:22

        

Av victoria gissberg - 5 december 2010 20:08

God kväll....Vid ca: 16.30 smsade josefine om att hon var i stan med bettet :)

Så linda och jag tog en sväng med lisa och hämtade\köpte det :D

As fint bett tyckte jag :p

haha

Kom på en as grym sak :p har ju 2 ludd som man kan setta på grimman eller tränset efter som jag inte har nosrem på carre så satt jag ena luddet i nacken och andra kan ni gissa ? jag satt den där man håller i tyglarna :p

så man bli varm om händerna x)  haha


Har fotat men har inte orkat lägga in dom på datan! så får bli imorgon kanske......


nu ska man ta och..... byebye <3

Av victoria gissberg - 4 december 2010 16:10

Nu startar jag en tävling på min blogg...

 

 

Nu startar jag en HÄST julklappstips tävling på min blogg :)

 

 Gör så här: skriv ett julklappstips,och varför jag ska välja det\varför är detta en bra julklapp att ge? på min blogg på komentarer, Och sen länkar ni ut min bloggadress på er blogg så dom också kan vara med ;) skriv gärna er bloggadress också så jag kan kolla :)

 

Den jag tycker är dom bästa hästjulklappen av alla dom som ni har kommit med, dom personerna kommer jag skriva om på min blogg i en månad :)

 

DOM= jag måste har 2 julklappar\present till 1häst :)

 

Ps: om ni inte förstod vad man skulle göra så komentera så skriver jag mer utförligare :P

Av victoria gissberg - 4 december 2010 16:05

hej igen! Någon som har en liten tanke om vad man kan ge en häst i julklapp och i pressent ?   UTOM godis då :P

Snälla ni måst bara komentera nu, jag har värkligen ingen ide på vad man kan hitta på....

Bara ni har en tanke komentera......Snart är det jul och jag måste ha hittat något men utan er så kan jag inte det!!!! Och desutom fyller carre år den 1 januari så måste också ha hittat något till dess...=)


Jag gör en tävling! :D vad säger ni om det?:) TÄVLINGEN kommer i nästa inlägg om ca:10min byebye <3


  

Av victoria gissberg - 4 december 2010 10:37

här kommer några viner bilder ;) + min hund lisa haha mest på lisa ;)


                            



Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards