iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av victoria gissberg - 7 februari 2011 20:11

Nu har jag nyss ätit och kommit hem från birsta ;) Var bara 2 klubbor för mig och för linn var det väskor <3 thihi =) Men tyvär vart klubborna upp ätna som jag sa :/ åå....Jag kan ju inte låta bli att äta upp dom! Det är så gott ^^

Det har varit en roligt eftermiddag men kort vart den ;P Nu ska jag ta och kolla på familjen annorlunda"stav" :D På onsdag blir det att följa med elin til pirre :) Ska bli kul kul.... Haha, Så kanske kommer bilder efter, vet inte en x) Imorgon ska vi ha någon konstig grej på eftermiddag med klassen\halva skolan typ ;) Jag ska i allafall gå promenad! Man fick typ välja =) Kommer ta med kameran och fota så lär väl komma några bilder.

Måste ju ta och blogga mest det är reklam, men nu börjar det igen


byebye <3


   Min fina carre <3

Av victoria gissberg - 7 februari 2011 16:18

Nu ska jag sticka ner till stan och följa med linn till birsta en snabbis ^^ <3 Jag kommer inte köpa nått hittils men om jag hittar nått kanske det bli ett litet köp ;) Iallafall ska jag köpa klubbor som man kan smaska på x) fast dom kommer väl vara upp ätna innan i morgon! haha =)


Vad har ni hittat på idag då ? ^^


Byebye hare gott!


Bjuder på bilder av mig själv x) Fina!(NOT)


        

Spökt likt foto! :O


Av victoria gissberg - 7 februari 2011 14:35


  

Vad tycker ni ?   

Av victoria gissberg - 7 februari 2011 08:05

Denna produkt kommer från http://www.kallquist.se/ , det är ett par  benskydd som jag gillar men inte skulle köpa =) Kanske låter lite konstigt att det är veckans vill ha men jag gillar dom starkt för det ser så gullit och gosigt ut med teddy inuti (a) men dom är inte så...Nä jag skulle inte köpt dom ;P Iallfall dom är inte så dyra heller dom kostar runt 215kr :) Man kan använda dom både bak och fram så det spelar ingen roll vart man sätter som ;)


Bild: Gick inte att ladda upp men lägger ut en länk så ni kan kolla =)


Länk :  http://www.kallquist.se/produkter.html?app=2&product=benskydd---protector-36327

Av victoria gissberg - 7 februari 2011 07:43

Eftersom jag inte kunde fixa fram en hel  film så får ni kolla på videoklipp =)



 
 
 

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards