iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av victoria gissberg - 12 februari 2011 15:35

Hejhopp!


Har varit i stallet och ridit på underbaraste carre vånken <3 Red bort mot västeråsen och det gick super bra =') Så duktig han är,tränade på halter och halvhalter och det gick super! Men efter en stunds skittande,travande och glopperande så vända jag.När jag hade kommit en bit kom en skoter på vägen bakom oss! :O Den åkte upp på snö högar och lät as mycket så carre vart rädd och skenade iväg :/ Fick absolut inte stopp på han!!!! Allså jag visste inte vad jag skulle  göra* Det var dessutom på vägen och bilar kunnde ju ha kommit.Men en tjej i stallet var ute och red och såg att jag inte fick stopp på han så hon ställde sig tvärs över vägen och då tänkte  carre springa över dom men jag styrde in han i en snödriva.Sen travade han hem men jag vände och fick stopp på han för jag vill inte att han ska trava på hem vägen ;) Hehe, han vart så upp spelt lill killen<3 röken rykte ut ur han mulle :') Hoppas det går bättre imorgon när jag ska rida med matilda tror jag^^ Matilda var så arg så hon ville ta med en sten i fickan och kasta det på han som körde! ;) Rätt åt han, han ska inte få köra mera skoter! Och man kan få böter om man kör skoter på vägen ;P Den ska man ha på snön. Och efter gick jag hem,Tog typ 1timme och en kvart =)       

Go carre! <3

Av victoria gissberg - 12 februari 2011 08:36

hejsan!


Klev upp vid 7.00 idag, duschade och fixade mig.Och nu sitter jag här och väntae på att åka till stallet =) Blir kanske paddan idag kom på att det har ju snöat en heldel Men har smsat matilda och frågat om hon vet om det är mycket så där ;) Om inte så rider jag dressyr där och om det är så rider jag bort mot västeråsen ^^ Men det skulle vara kul att jobba lite i snön också ;P haha.

Kommer ta med kameran och fota, men om det blir kallt så blir det inte så mycket bilder :D hehehe.....


Vad ska ni hitta på med era hästar idag ?


byebye

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards