iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av victoria gissberg - 13 februari 2011 14:17

  


Denna vecka skulle jag vilja ha ? hm.... Sitter och kolla på hööks.se och massa andra sidor! Skulle vilja ha ett ur snyggt träns men har redan haft träns på veckans vill ha så det får bli något annat =) hhaha...Men nu har jag bestämt mig ;)

Ett blingbling pannband"brunt" :) Kostar runt 229kr på hööks. ^^

Jag valde detta för att jag tycker om de xD

  

Av victoria gissberg - 13 februari 2011 13:50

Var nyss ute i stallet och red :D Som jag kanske ha sakt i tidigare inlägg, så red jag vid järnvägen. Tränade halvhalter och halter och det gick super bra! Aldrig gått så bra när jag tränat det! :O Så glad över killen :')<3 Hem vägen gick det bättre en på dit vägen x) konstigt nog! Han vet ju att han får galoppera på en lång sträcka så där började han bli pigg men travade bara där för att få han och lyssna på mig=) På hem vägen vart han pigg men lyssnade på halter m.m Använde även nosgrimma idag, tror han lyssnar bättre i nosgrimma än utan.Så kommer fortsätta ha de ett tag och sen kanske senare kommer jag ta av den i mellan åt ^^ Träffade inte på någon skoter alls i dag faktiskt ;P I uppförs backen på väg till stallet galopperade jag och han var så duktig så <3 hihihi....Matilda skulle ju ha ridit med oss idag men hennes häst hade tappat en sko satt det få bli nästa helg ;)

Hoppas ni har haft en trevlig dag! byebye =)


Bilder:

 

  Bäbis <3       Suddig bild!     

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards