iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av victoria gissberg - 15 februari 2011 17:17

Tänkte starta en bloggtävling här på bloggen =) Den som vinner kommer få sin blogg länkad här på min blogg,men vill att många ska vara med annars är det ingen ide ;) Så du som vill vara med komenterar på inlägget och lägg gärna upp på din blogg att det är bloggtävling på gång här (a) Ni kan skiriva det på din blogg,facebook,bdb eller något annat liknande ;P Ni som är länkade kan vara med endå :) Kanske ni får något annat i stället om just du vinner som blivit länkad redan :D


Så kom igen nu och vara med! <3

Av victoria gissberg - 15 februari 2011 16:38

...Nu har  jag nyss kollat på ponnyakuten <3 Grymt bra avsnitt,men har sätt den förut x)


*Jag får en panik ångest om inte jag får åka till hööks :O  Det är en känsla ;) Nu måste jag dit men jag orkar inte och jag dessutom vet jag inte, vad jag ska göra där? x) hahaha.... Men funderar på vissa saker...Jag vill ju ha mörkbruna gummityglar som passar till mitt träns,eftersom jag bara har släta tyglar och dom är inte sköna :/ Men aldrig finns det något i mörkbrunt! Ska jämt vara kastanj eller svart.... Också vill jag prova ett 3-delat bett    på carre.Men då måste jag fråga matilda om jag får ha det först ;P hihi...


Aja,nu ska jag inte snacka om det =)


Vad har ni hittat på idag då eller vad har ni hittat på med era hästar ? :)

Av victoria gissberg - 15 februari 2011 08:21

Gruvar mig att gå till skolan när det är typ 18- ute :S + att det snöa :/ brrr......

Få ta och slita mig ;) Just nu sitter jag och borstar tänderna x) hahah...Nä,nu måste jag sticka till skolan! Kanske springer dit ? ;)


Byebye, mer inlägg i eftermiddag=)


längtar till sommaren! (a)

  

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards