iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av victoria gissberg - 16 februari 2011 14:42

isa

Onsdag 16 feb 08:58

Varför köper du så mycke saker hela tiden?de är väl ändå inte din häst...förstår inte att du har pengar tillde..


























Svar; Jag har köper inte mkt och jag har inte mkt saker till min medryttarhäst ;)

Har: 2schabrak, ett träns,och 2 ridtäcken....Sen har jag inge mer så säg inte saker som du inte vet om tack! Jag tycker det är as kul att ha saker speciellt kan jag ha det när jag skaffar en egen häst i framtiden eller nästa år... ;) Pappa vill att vi ska ha häst men mamma tycker det blir så bökigt att åka hela dagarna. vi var inne att  skaffa häst i år, men mamma ångrade sig efter ett tag!


Och när det gäller pengar så sparar man ihop ;)


Har fått många såna frågor men varenda sak jag vill ha kommer jag inte köpa! Så alla som läser detta kan vara med veten om "läs över"

Av victoria gissberg - 16 februari 2011 07:09

Har några favorit träns på hööks som jag vill ha,men kan inte köpa alla ;) Så en fråga till er, vilket träns tycker du är snyggast ?


Detta träns skulle jag vilja ha i svart om jag skulle köpa det =)


Information: Mjuk padding i både nos och pannband, mässing färgande spänen.Har ett mjukt läder ;) Kostar 369kr


  


information: Lika dant där en mjuk padding vid både nos och pannband.Mjuk läder och kostar 269kr =)


  

Grymt snyggt westenträns!


information: Breda sidostycken,V-format pannband =) kostar 429kr


  

Himla snyggt träns lika dant där ;)


information: Dekorerade sömar på visa delar av tränset,ett mjuk läder.

kostar 429kr


  


Ett bett löstträns som är bra mot hästarnas mun.


information: Tyglarnas funktion ger tryck mot hästens nacke m.m ett mjuk läder. kostar 439 kr


Så nu får ni välja :)

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards