iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av victoria gissberg - 17 februari 2011 19:30

Hejsvejs :D


Imorgon blire ridning på väldens bästa <3 Slutar ju 14.15 imorgon och åker med bussen 15.00 om inte pappa kunde skjusa mig ;) Kommer inte bli så lång ridtur eftersom jag kommer få skjus hem när pappa slutar  (16.30) Kanske bli en sväng bort mot järnvägen eller västeråsen....


Men mer om det imorgon byebye!


  

Av victoria gissberg - 17 februari 2011 14:42

Tjo


Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva för berättelse på svenskan ;) Också har jag gjort svenska läxan tills i morgon :D thihi..


Josefine säljer en hjälm som jag vill ha, och hon har bara använt den som extra hjälm liksom och lite använd! <3 Om hon svarar någon gång på sms, så ska jag höra med henne om hon har tid någon gång att träffas :) Men troligen tror jag att hon är på praktiken eller nått ;) Den kostar inte mer en 100kr ^^ Jag som vill ha en snyggare hjälm x) hihiihi....Kolla hennes blogg( http://minfux.blogg.se/ )


   Snar lik denna men en annan form på silver grejen =)


Så vad har ni hittat på idag då ?




Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards