iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av victoria gissberg - 20 februari 2011 20:20

Eftersom det är söndag redan så tänkte jag bjuda på en  veckans vill ha =)


Denna sak kommer då i från hööks.se, en reflex jacka som är perfekt till vintern och när det verkligen är kolsvart ute och man inte ser något :) Bilarna är det ju super bra för så dom ser en, och man inte blir påkörd..


Den kostar från 499kr och är varm och härligt http://www.hooks.se/product.aspx?productid=110362&deptid=129&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


  

Av victoria gissberg - 20 februari 2011 19:53

Snacka om överlycklig tjej! :D Red med matilda och en till. Till paddan idag ;) Värmde upp i skritt och trav ca: 15-20min sen provade jag även en galoppfattning också. Fick den! Helt otroligt, fast jag tappade stigbyglarna ;) haha,men tänkte att jag skulle fortsätta endå, men jag höll mig kvar :) hehe....Sendan fattade han 5 galopper :) Roligt roligt!Men han tog bara höger men det är ju iallafall någonting! ;) Och varenda gång tappade jag stigbyglarna x) Sen var han jäkligt pigg,fort jag tog i tyglarna började han trava,hihi :') Hållde dess utom på att ramla av också...Tappade stigbyglarna"igen" Och försökte få på dom igen,då fick han en liten spark ;) Så han börjde trava x) Då lång man på halsen,men kom upp ^^


Skrittade av ca: 5min i båda varven....Sen red vi hem igen och han var så härlig idag så :') <3


            

Av victoria gissberg - 20 februari 2011 07:28

8 månader med dig, jag saknar dig än! En del av mitt hjärta är sönder krossat...

Våra första dagar,sommaren allt...Världens bästa sommar! Ingen kunde ha varit bättre. :'(  Jag har utvecklas du har utvecklas..... Till och med kunde du galoppera saktare :'D Och inte russa iväg.. Du var fin men nu är du finare!<3


Jag älskar dig gubben! Och det kommer jag alltid göra


Bland dom första gångerna jag red dig


    


Sommaren 2010

 

  

              


Den sista hösten med dig!

 

 

 

När jag hälsade på dig i januari:

Jag kommer alltid minnas den dagen <3

 

     

 

Jag kommer alltid älska dig! <3 :')

 

  

Av victoria gissberg - 20 februari 2011 07:01

Nu sitter jag här och nyss kollat in lisas" www.berlock.bloggplatsen.se " blogg ;)

Jag vette fan vad jag gör upp så här tidigt? Men jag är en morgon pigg tjej....


Runt 11.30 tiden ska jag åka till stallet och rida bäbisen med matilda i paddan =) Har ju tänkt på att rida barbacka men....jag vill även rida med sadel,för då blir det mer träning på galoppen...Men jag får inte vara så feg! Över att jag kommer ramla av om jag rider barbacka ;) Han blir ju så himla pigg i paddan när man ska försöka galoppera ;P haha..

Kommer ta med ett spö. ev. tar jag med kameran också så det kommer väl bli någon bild :) : på matilda också ;P


  

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards