iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av victoria gissberg - 8 februari 2011 17:48

Var med halva skolan i sidsjön nu på eftermiddagen =) Det gick långsamt att komma dit,tog typ ca: 1½ timme att gå från höglunda till sidsjön för mig,linn,alicia och nellie ;) haha, vi är som små myror när vi går tillsammans x) Sen kom vi fram till änderna och tog lite bröd och matade de. Vart lite läskigt! Dom kom och hoppade på en :O (skämta inte) Om man hållde en bröd bit ovan för dom hoppade dom upp och tog den ;) Haha,linn stod back vänd också kom en and och nosade på hennes väska xD Ja bara akta dig det är en and bakom dig!! Skit vad rädd hon vart =) thihi...Sen fick man hoppa över dom så man kom förbi. Men mer om det någon annan gång ;) Nu ska jag ta och göra lite läxor :P Tråkigt men måste! ;)


    Gillar bilden!   Stilig and ^^   Hallå varför kollar ni på mig ? :)   Sova (Y)      Ankan gillar jag :D   världens bästa linn <3     


Av victoria gissberg - 8 februari 2011 07:44

...Sitter jag och pratar med linn i mobilen =) <3 Har fixat mig och allt så nu är det bara datorn som är kvar x) Kollade på ett videoklipp från youtube nyss.Sjukt bra(det var en dressyr tävling) ää,nu orkar jag inte mer så byebye:)

Hästen är så sjuk fin :')


http://www.youtube.com/watch?v=vEvGcIVoHW4


Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards