iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av victoria gissberg - 24 februari 2011 17:02

Imorgon tänkte jag sticka ner till Equeen igen,och kolla på ett raktbett :)

Har tänkte på det länge,och nu kollade jag på google.Och det stod typ: Att hästarna trivas bra med det och går i hur fin form som helst,så tänkte prova ett på carre också,och eftersom det är 50% rabatt på Equeen så kanske man hittar ett? :D Om han inte trivs med det så ger jag det till linda och macke,för hon vill ha ett träns men hon vill ha ett bett också x) hehe.. Eller kanske jag testar ett 3-delat bett? Vad tycker ni ?


  


Skulle helst se att det blir ett med fasta ringar men det spelar ingen roll..Om det blir vanligt utan fasta ringar så köper jag kanske bettskivor ;P


*Nu vill jag inte ha några dumma komentarer att jag köper för mycket till carre!

Av victoria gissberg - 24 februari 2011 15:33

Hejsvejs igen!


Skulle kunna rida imorgon när jag fick reda på att jag bara behövde komma på engelska provet"morgonen" För att på svenska ska man bara skriva berättelse,som jag är klar med och på hkk så är ingrid borta,så dom som har henne fick vara lediga :D Så kommer till skolan 08.15 och slutar runt 09.45 ;) Ganska grymt va? Så som sakt,kunde jag ha ridit.Men nu orkar jag inte... :P hahah..Vad dåligt jag är!


Ikväll bilre att träna på engelska provet tills imorgon då ;) och kolla på sveriges värsta bil förare ;P haha..


  

Av victoria gissberg - 24 februari 2011 06:44

..som jag sa i ett annat inlägg så kommer jag rida i paddan på lördag,träna lite där och sånt,kanske barbacka ;) Sen på söndag blir att rida ut...Då ska han få gå på långtygel hela tiden,för tänkte ta en skritt tur :) Men toligen får jag korta upp dom på hem vägen ;P?


Vad ska ni hitta på i helgen med era hästar då?


     Bye bye <3



Av victoria gissberg - 24 februari 2011 06:32

Den hära veckan har det inte varit så många inlägg ute... :/ tyvär!


Iallafall så tänkte jag ju rida i morgon men kom på att jag skulle  bort och gratta brosan ;) :(


Iveckan har jag inte gjort något speciellt..Men igår fick jag ett par leggings :D hihi,dom har jag på mig idag! Igår var lina och jag ner till OK efter skolan och hon köpte 2klubbor och jag köpte 6st x) hahaha, fast mina är upp ätna...Tråkigt nog :D haha.. Vi var in på Equeen en sväng också på engång liksom ;) Det var 50% i hela butiken! :O Så om någon ska ha nått till sin häst så kika in där ;p Jag köpte inget men.. =)


Idag så kommer linn tillbaka efter 1½ vecka :O Sjukt allså!

Nu ska jag ner och äta frukost ;) Kanske bloggar i kväll (a) byebye!


En suddig bild,men min mobil kamera är inte bäst ;)

 

  



Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards