iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av victoria gissberg - 21 februari 2011 19:19

Varit på stan idag med alicia,men först förstårs skolan ;) Där gjorde jag inte mycket lektioner,snacka....Som sakt åkte vi ner till stan då. Där vart det inte mycket gjort,gick mest runt och pratade :P Träffade eller rättare sakt såg annie.. :) heheh fast det gör jag varenda dag på skolan också x) Tänkte få med mig en blå kajal "10kr" Men orkade inte ställa mig i kassan xD Men nu ångrade att jag inte köpte den...Jag som älskar kajaler! <3


Nu bire väl att kolla på familjen annorlunda :D Sen blire skola igen i morgon ;)


Hare gutt så länge! <3


Bjuder på 2st bilder på mig ;)


    



Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards