iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av victoria gissberg - 14 februari 2011 19:11

Hemma nu efter en eftermiddag i birsta samt har jag varit på färsta =)Jag köpe inte något,tänkte på att köpa ett nosludd,Men visste inte om färgen skulle passa till mörk mörk brunt x) Så det vart inget men det.....Kollade även efter pannabandet men det hade inte kommit in :/ Men ska dit något vid slutet av februari ;P Någon som har lust att hänka på ? <3


Nu ska jag snart kolla på familjen annorlunda :) hihi byebye så länge!....

Av victoria gissberg - 14 februari 2011 08:03

Hejhopp alla glada bloggläsare =)


Idag är det alla hjärtansdag och då så ska lina och jag åka till birtsa eller ja, rättare sakt kanske fika på birsta ;p Eftersom vi endå är där liksom tänkte jag kicka in på hööks en sväng också<3 ska kolla lite saker där =) Linda skickade med mig en grimma som hon ska köpa till sin medryttarhäst. Sen far vi vidare till färsta =D Ska kolla om man kan praoa där! Men det kan man, men liksom ni fattar ;P


Glad alla hjärtansdag :D<3


Älskar att ta knasiga bilder på mig själv ;)


    


Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards