iwillalwaysloveyou

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Skoter kör efter skenande häst! :O Hut dum får man vara ?

Av victoria gissberg - 12 februari 2011 15:35

Hejhopp!


Har varit i stallet och ridit på underbaraste carre vånken <3 Red bort mot västeråsen och det gick super bra =') Så duktig han är,tränade på halter och halvhalter och det gick super! Men efter en stunds skittande,travande och glopperande så vända jag.När jag hade kommit en bit kom en skoter på vägen bakom oss! :O Den åkte upp på snö högar och lät as mycket så carre vart rädd och skenade iväg :/ Fick absolut inte stopp på han!!!! Allså jag visste inte vad jag skulle  göra* Det var dessutom på vägen och bilar kunnde ju ha kommit.Men en tjej i stallet var ute och red och såg att jag inte fick stopp på han så hon ställde sig tvärs över vägen och då tänkte  carre springa över dom men jag styrde in han i en snödriva.Sen travade han hem men jag vände och fick stopp på han för jag vill inte att han ska trava på hem vägen ;) Hehe, han vart så upp spelt lill killen<3 röken rykte ut ur han mulle :') Hoppas det går bättre imorgon när jag ska rida med matilda tror jag^^ Matilda var så arg så hon ville ta med en sten i fickan och kasta det på han som körde! ;) Rätt åt han, han ska inte få köra mera skoter! Och man kan få böter om man kör skoter på vägen ;P Den ska man ha på snön. Och efter gick jag hem,Tog typ 1timme och en kvart =)       

Go carre! <3

 
 
sara

sara

12 februari 2011 16:16

sv; Nej jag känner inte hon men jag frågade om hon kunde fixa min blogg och det kunde hon :)

http://sarabubbis.blogg.se

victoria gissberg

12 februari 2011 16:16

jaha :)

 
sara

sara

12 februari 2011 18:41

sv; Tack för tippset men jag trivs bra med att rida Candy även fast det blir en bit att åka. Men tack ändå :D

http://sarabubbis.blogg.se

victoria gissberg

13 februari 2011 09:23

Förstår det ^^

 
lisa

lisa

13 februari 2011 11:46

asså!! Vilken jäkla idiot han är!! Jag hatar seriöst hatar skotrar när jag är ute och rider...åh blir så arg när jag bara läser om det!!==/ och dem som kör tänker inte före, utan efter..!
Ha ha lätt argsint av mig..:P
Kram^^

http://www.berlock.bloggplatsen.se

victoria gissberg

13 februari 2011 13:36

förstår dig, är vansingig också men vad ska man göra? Man vet inte vilken det är.... ;)


kram ^^

 
Ingen bild

Sandra Enberg Sahlin

14 februari 2011 18:58

Lilla Carre gubben <3 Hoppas han har det riktigt bra den gamla gubben :) Saknar att se honom i stallet varje dag, ge honom en puss från mig :D

victoria gissberg

14 februari 2011 19:00

hihi,jag han är ju för söt :') Ska göra det i helgen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av victoria gissberg - 28 juni 2012 21:44

Ni hittar mig nu mera på www.mliekb.blogg.se ;)

Av victoria gissberg - 3 augusti 2011 17:30

har nu blogg så kommer lägga ner den hära för ett tag!   Kommentera massor och följ den andra bloggen! <3   http://nightcity.blogg.se/ ...

Av victoria gissberg - 3 augusti 2011 08:15


http://www.fujidirekt.se/   är en sida som man kan beställa bilder på! Små som stora,man kan sätta in dom i rammar och i fotoalbum bara man ha rätt storlek. Själv är jag medlem så då får man ca: 1gång i månaden 100bilder gratis men då står ma...

Av victoria gissberg - 2 augusti 2011 19:30

Har städat ut allt nu! Så nu är jag super trött men kan inte lägga mig än för jag ska kolla på tv och sånt   Men hare så bra ikväll så hörs vi imorgon! <3   Dagens fråga!   Vad förväntar ni att läsa\se på en blogg?   Svara nu så jag ve...

Av victoria gissberg - 2 augusti 2011 18:24

Nu ska jag gå ner och riva städskåpet invändigt. Det ska bli skafferi och skafferi ska bli städskåpet Kommer väl uppdatera något i kväll antar jag. men hej så länge! <3 ...

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards