iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av victoria gissberg - 4 januari 2011 18:04

hej,på torsdag ska jag rida igen, i think att jag ska rida i paddan eller blir det så att jag rider ut en sväng,skulle ju vara kul att rida i skogen men det är så himla mycket snö där :O Men det får ni veta hur det blir på söndag ;)


Förlåt att det inte har varit några bilder men är ju hos fia och hon har inga bilder som jag vill ha :/ men i morgon får ni bilder i allafall  :) hihi


Sa ju att jag skulle inte blogga på ett tag men vart ju så endå :P


Så hoppas ni har läst dom här dagarna ;P haha.

aja,nu ska väl jag titta på tv hejdå! <3

Av victoria gissberg - 4 januari 2011 17:58

Jag vet faktiskt inte hur mitt intresse till hästar började, men på marknader red jag jämt på ponnysar som fannns där :)Sen vart det väl att jag började på ridskola i 5år sen 2010 tyckte jag det skulle vara roligt att rida fler dagar i veckan så jag skaffade medryttarhäst.Sen har jag hållt på med hästar och tycker det är kul en, så i framtiden ska jag skaffa en\flera häst\hästar.

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards