iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av victoria gissberg - 11 januari 2011 17:28

Nu startar jag en vinter bloggtävling!

 Om ni vill vara med så skicka in din bild på min mail adress : myran_mygan97hej@hotmail.com 

TEMAT är vinter! Ni har på er till fredag att skicka in bilder. På lördag får ni rösta fram det bidrag du vill rösta på, genom att skriva " röstar på bidrag ...." på komentarer.Ni har på er till tisdag V.3 att rösta.Den som vinner kommer få en länkning på min blogg... :)


Ni som är med, skriv gärna bloggaderss också ;)



hare bäst så länge och jag hoppas att många är med :)


Ps: spelar ingen roll vilken bild det är! bara det handlar om vintern ;)

helst hästbild men, som sakt......


Av victoria gissberg - 11 januari 2011 15:51

Har nyss gjort klar en liten del av SOprovet ^^^vad duktig jag är. också kanske jag inte har berättat att jag ska köpa ett brunt schabrak och ett reflex täcke av melina :D hihi, fast jag tror jag har berättat det ? :P

Av victoria gissberg - 11 januari 2011 14:54

Inte någon som har ett fleece täcke till slau ? ^^


Berätta storlek och kostar! :D

Av victoria gissberg - 11 januari 2011 08:11

Eftersom jag inte kommer vara i stallet under veckan så kommer jag ta en bild till helgen!

Så alla som vill se stallet kicka på lördag kväll! :D

Av victoria gissberg - 11 januari 2011 08:04

Jag antar att detta också är hästväg.....

När jag vart medryttare på carre så hade jag inga krav\mål alls, men under månaderna så funderar jag vad jag ska göra med han och hur allt ska fungera!

Så mina drömmar med carre är att tills sommaren är förbi ska han kunna gå i form i både trav och galopp.Och bli mer vaken i paddan. :D


För måndag!



Av victoria gissberg - 11 januari 2011 08:00

jadu ?!

Det var väl ridlägret 2010. kommer aldrig glömma det!

Fick lära mig massvis av det,fast endel saker kunnde jag redan =D


  


För söndag!

Av victoria gissberg - 11 januari 2011 06:59

Nu äntligen slänger jag upp filmen från i söndags ;)



Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards