iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 21:48


Hittade en film på youtube.se som jag tycker ser ganska lärorik ut :)


vad tycker ni ?

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 21:39

Att massera sin häst är en sak men är det bra för hästen ?

Kom med bra tips på massering när det gäller hästar.


* Hur man ska massera.

*Vart man ska massera.


* m.m

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 21:20

REA på till salu! ;)

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 21:16

Fortsätt att kolla bloggen och komentera lite då och då :D

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 16:50

Nu ska jag köpa ett rosa rutigt bomullstäcke :D AS snyggt!


  

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 14:19

Efter som det inte är min häst så vet jag inte mer vad den äter vaje dag men några saker vet jag ;)


* Hö

* Kraftfoder

* Vatten ( dricker )

* och en till sak men jag kom inte i håg vad det hette :p

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 14:03

Var ute med älskling i dag, när jag kom ut började blåsa så jag tänkte gå in igen, men då kom matilda och sa att hon kunde gå med mig. Så jag red ut i allafall :) Han var lite pigg idag än vad han var igår i allafall. Men han var som en prins <3



Hedan efter kommer jag börja massera carre varje gång jag är hos han.Så för första gången i dag så masserade jag han. Han  var mycket mjukare och av slappnad"fin"

Fick en början av josefine, en film som hon hade lagt upp på sin blogg www.minfux.se tack så  mycket för det! :D


En bild vart jag masserade idag :)

 

  


hade ingen bättre bild men hoppas ni ser endå ?:)


iallafall masserade jag :


Grönt: bak på rumpan.


Blå: halsen.


Rött: uppe i manen.

Av victoria gissberg - 6 januari 2011 08:59

Alla täcken från förra inlägget var redan sålda :( typiskt! nu ska man ta och leta på blocket efter billiga och fint skick igen ;)



Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards