iwillalwaysloveyou

Alla inlägg under februari 2011

Av victoria gissberg - 28 februari 2011 15:19

Av victoria gissberg - 28 februari 2011 15:03

...att jag har beställt bilder från "fujidirekt" men i allafall så fick vi bilderna idag    Jag tycker några vart suddiga men dom som vart bra vart bäst   

Linda den lilla jäveln har tog min kamera i går för att ladda över bilderna,men hon fick inte! För det skulle jag göra.. Då tog hon den och knäppte kort på sig själv :@ Och hon har gjort något med bilderna så man inte kan föra över dom.

Så har raderat de,så nu får hon skylla sig själv!  Man ska inte ta saker som man inte kan klara av!


Igår var jag på bio föresten,med nellie.Vi såg trassel i 3D   Det var väldigt rolig x) Vi delade på en stor popcorn och vi åt upp nästan allt,hahah   Min stora dricka tog slut under halva filmen  åå..

Tycker i allafall ni borde ta chansen och kolla på den  


Följde med lina ner till OK på lunchen idag,vart så sugen på en klubba så jag köpe en...Linn var as sur och sen sa hon att "nu ska du ha 2veckor utan godis!" Och sen sa lina"smaka min klubba" också gjorde jag det ca: 4-5 gånger   Så nu har jag 6veckor utan godis! Hur ska jag  klara det ?


Bloggar kanske mer i kväll bybye <3


  

Av victoria gissberg - 28 februari 2011 08:04

Egentligen orkar jag inte blogga"veckans vill ha idag" men gör det för er skull :)


* ett par sommar skor från HM 199kr


  

Av victoria gissberg - 28 februari 2011 07:33

                

Av victoria gissberg - 27 februari 2011 20:22

                                         

       

Mer bilder kommer i morgon bitti :D     

Av victoria gissberg - 27 februari 2011 18:30

Idag klev jag upp 06.00 och åkte till lindas stall 07.00 ;) Sen åkte eller rättare sakt gick vi hem och jag åt och gjorde mig redo för att åka till mitt stall :) Hämtade sara,eftersom hon skulle följa med! Sen tog vi in carre och¨sen bar vi i väg till paddocken,på en barbacka tur.Red först lite där sen släppte vi han lös.Tränade lite markarbete.Gick super! :') Han följde efter mig vart jag än gick :'D Om jag gick åt höger gick han också åt höger om jag började springa började han också springa ;) Om jag gjorde slalom gjorde han också det, söt gubben! <3


Sara fotade men hon har inte loggat in på msn så ni får se dom senare i kväll :)


Av victoria gissberg - 26 februari 2011 09:04

   

Nu vill jag ta ett 3de håll :)

    

Av victoria gissberg - 26 februari 2011 07:11

Idag ska jag ut till gubben i allafall :)


Första blir det skritt till paddan,upp värmning i både skritt och trav sen galopp då. Efter det komer jag köra lite dressyr =)

Jag ska prova med att köra dresyr och sitta ner några varv bara så jag få en mjuk sits...Sen fattar jag galopp, ni få veta sen om det funkade ;)


Efter ridturen tar jag in han och fixar som vanligt.


  

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards