iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av victoria gissberg - 31 januari 2011 11:26

Ska ut till hööks i veckan och shoppa lite^^ Eftersom det är 75:- rabatt om man handlar för 500kr, så det blir väl lite små plock =) Får jag hoppas!

Kommer där imot kolla\köpa: Nosludd"expensive", Tvättsvampar"häst",bett tredelat, träns remontnosgrimma(fast i svart),grimma =) m.m


          

Av victoria gissberg - 31 januari 2011 08:43

I helgen tänkte jag rida till paddan och släppa lös carre :D (om jag får) Tänkte träna lite följ instinkt"stavning" Och att han kan lita på mig ;) kanske gå bättre i ridningen då!? <3 Fast det gör det väl men enu bättre ^^


Vad säger ni om det? :p


  

Av victoria gissberg - 31 januari 2011 07:52

Vissa förstod inte frågan jag ställde om kandar tränset ;) Så jag ta om det igen...

Så här fick jag en komentar, och kör på den =D Hoppas det går bra med ditt namn och bloggadress ?;)


Tova

Måndag 31 jan 07:49

Förstod inte riktigt frågan?
Vill du rida med kandartränset och ha 2 bett? Förstod inte vart "nosremmen" kom in i bilden..

http://www.kazince.blogg.se


rider ju utan "nosgrimma" och vill ha tillbaka den så jag rider med, men det är ju ett dressyr träns och inget vanligt^^Kan man rida vanligt med det eller måste man rida dressyr ? Har ju tagit bort " extra tyglarna eller vad man ska kalla dom" ? så nu är det ju ett vanligt träns, men det är nosgrimman som jag stör mig på..... ;p Är den fin eller hjälper den mot nått?


Säg till om ni inte förstår( Skit svårt att förklara )!

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards