iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av victoria gissberg - 23 januari 2011 20:07

Åker till birsta en sväng på onsdag och köper ett pannband ^^ och sen få vi se om jag hittar något annan också ;)


  

Av victoria gissberg - 23 januari 2011 18:13

              

Av victoria gissberg - 23 januari 2011 17:55

Väldens bästa carre ville sammarbeta idag   Tränade dressyr idag! Gick super, i skritten gick han i form + på tygeln hela tiden tills jag bedde han gå vanligt ;P I traven gick han i form och på tygeln ibland. Han ville inte riktigt, men han var världens bästa idag <3Go killen min!

Hållde dess utom på att ramla av i galoppen :O haha, han galoppera i ett hörn och sen vände han och sprang in mot mitten. Men med min goda balans så hållde jag mig kvar   Eftersom jag inte fick han galoppera förre slog elin att jag skulle galoppera efter henne, så jag gjorde det. Och himlans va fort det gick! Var alldeles bak i rumpan på pirre, så jag fick svänga upp på en volt ;) Sen travade och skrittade ac han innan vi begede oss hem   För elin blev pirre jätte svettig eftersom hon arbetade verklingen med pirre! <3 hihi.....Sen inne i stallet masserade jag av carre, Åå gud vad han var avslappnad :O Men sen vart han okonsentrerad! Men en fin carre vart det iallafall <3 Gull hjärtat =)


Bilder kommer senare!

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards