iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av victoria gissberg - 21 januari 2011 17:15

http://berlock.bloggplatsen.se/ kom med tipset från förra inlägget :) Att man kan arbeta ner med dom på tygeln så kan inte hästen springa så snabbt :) Och att jag ska vara först om jag rider i grupp, och det brukar jag vara.och han lugnar faktiskt ner sig :)


tack för svaret ! <3

Av victoria gissberg - 21 januari 2011 16:28

...på vägen till västeråsen imorgon sen på söndag blir träning i paddan =D hihi, det fick jag bestämma.Fina elin är bäst!! Imorgon ska jag jobba med carre på vägen, ska bland annat träna på att han ska lyda mig och inte hans engen vilja ;) Han lyder ju jätte bra på mig också men han kan bli lite stressig när man rider med andra! Någon som har tips på hur man ska lugna ner dom?  :) Sen på söndag skulle vi ju rida i paddan så då blir lite övningar där också =) t.e.x gång arterna, över gång till trav,skritt,trav,skritt och trav,galopp,skritt,trav,galopp :) Och när jag har gjort det ett liten tag ska jag försöka med att han ska gå i skritt och över gång till galopp direkt :) Hoppas han är sammarbets villig bara annars kommer det väl inte gå så bra!......


Som sakt i det förra inlägget ni får veta mer i helgen! <3

Av victoria gissberg - 21 januari 2011 15:26

Nu har bilderna kommit från att jag beställde dom i onsdags :) Men nä sa ju aldrig det :P haha. Idag är det ju fredag och då ska man hitta på nått kul ?  =)

Jag ska iallafall kolla på let´s dance idag eller rättare sakt i kväll :P

Just nu sitter jag bara framför facebook och bilddagboken och jag håller på att ladda kameran så det kommer foton och ev: film i  morgon ^^ kulkul :) längtar! Kolla in elins blogg super bra tycker jag! http://elintm.blogg.se/


hejså länge <3


      

Av victoria gissberg - 21 januari 2011 06:39

Hejsan! Nu sitter jag här och ska snart gå ner och äta frukost =) Sen drar man i väg till den tråkiga skolan men underbara kompisar :P Och jag ska få en ny ridhjälm också :D hahaha, åh imorgon bilre ridning med eiln och pirree^^ <3 Båda dagarna dessutom ;) Vi hade ju tänkt att vi skulle rida bort mot västeråsen. aja ni får veta i morgon hur det gick hejs¨å läng  <3

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards