iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av victoria gissberg - 27 januari 2011 19:28

Har nyss kommit hem från emmas stall och även duschat också ^^ As fin liten häst var det <3 Hon red först med sadel men det åkte fram as mycket så hon tog bort den och red barbacka istället, som också var as musigt! Hoppade upp en kort stund jag med =D As skön rygg har han! Underbar måste jag säga (a) Han kunde vara lite envis och ville vända och rulla sig i snön så man måste vara bestämd med han och det gick hur bra som helst.Skrittade först för att känna av hur han var och sånt sen började jag trava, å gud vilken skön trav allså! Har aldrig suttit på en skönare rygg och trav. (y) Sen tog jag även en runda galopp =D Haha, när jag skulle skritta av han vart han så stressad, för att en annan häst gick så då börja han trava o.O Natulitvis hade jag långa tyglar så det var lite svårt att få stopp på han. Åkte på sidan och höll nästan på att ramla av :P Men lyckades ta mig upp till slut =D Sen var han ganska lugn dom sista rundorna....Toppen duktig häst för att vara 5år <3 Hoppas emma lyckas utbilda honom och träna bort all fett :P haha, en tjock liten häst ;D hhihihi


Lite mörka bilder men men ;)


              




Av victoria gissberg - 27 januari 2011 15:13

Nu snart far man med emma till hennes medryttarhäst ^^ Jag ska även få rida så jag hoppas på att det kommer går bra! (a) Vet inte vart vi ska rida men vi tar i allafall westensadeln tror jag ;P


Imorgon kommer min lilla linn tillbaka från sjuklingen <3 hihihi, ska bli roligt att träffa henne när hon har varit sjuk i en vecka nu :O :/ :D


Hare bäs!t så hörs vi bloggläsarna <3

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards