iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av victoria gissberg - 16 januari 2011 18:10

Av victoria gissberg - 16 januari 2011 17:44

Nu har jag bestämmt mig att sälja mitt näst finaste schabrak! pga: det passade inte sadeln :/


Sprittel nytt, har blivit smutsig pga att det har legat men tvättas förre säljning!


Stl: full

pris: ( ord pris  runt 200kr ) mitt pris: 100kr. Kan prutas om man så tycket att priset är för högt ;)


  



Av victoria gissberg - 16 januari 2011 15:09

Som sakt skulle jag ju skriva om ridturen idag och hur den gick =)

Red i paddan en stund, där skrittade jag och travade. Det var en traktor som skulle köra upp HÖ till hästarna i hagen så vågade inte chansa att galoppera, han kan börja hoppa till och då ligger väl jag på backen ? ;D Efter ca: 20min red jag bort mot vägen och sen efter en bitt där det inte åker så mycket bilder travade jag. 2st hundar kom och skällde ut oss :O fattar inte varför......? Det kom en tant som gick också med en hund som kollade på oss as mycket! Jag tror det var därför att carre var så seg när vi gick bortåt och sen hem började han små trava så vart väl hon förvånad ;) hhahha.....Upp förbacken, på vägen till stallet galopperade vi :D Han var som en ängel,, och jag som lyckades stå upp också annars brukar jag bara tappa balansen....Men en sak för mig iallafall är det lättare att stå upp i galoppen en i traven. Är det så för er också?  :)

Efter jag hade satt på han täcke så hellde ja upp en hö påse i hans box så han fick äta sin lunch där istället ;P


Elin frågade om jag ville rida med henne nästa helg så då rider vi väl någonstans, ska rida med henne båda dagarna =) Nästa vecka kommer det bilder för hoppningsvis ;)


hare bäst så länge och fortsätt kolla :D <3



gammal bild.. från förra helgen kanske ?  :P  

Av victoria gissberg - 16 januari 2011 10:22

Idag klev jag upp 6 bara för att följa med linda till stallet :O hur orkar jag  ? ;p Nu ska jag ringa pappa och fråga om han kan skjusa mig till mitt stall :D <3 inga bilder idag blir det! ;/ Linda skulle till kyrkan...Hon måste det för att hon har komfi. ;) hahah....Rider i allafall i paddan idag  ( dressyr ) =) mer om ridturen kommer i kväll\eftermiddag..


byebye

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards