iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av victoria gissberg - 7 januari 2011 20:08

Blir en barbacka tur i morgon i paddan :)

Skritt och trav blire och sen få vi se om jag får till en galopp också ;)


Nu ska jag gå och kolla på let`s dance :D


Har en bra kväll! :)


byebye

Av victoria gissberg - 7 januari 2011 15:04

Nu kommer mer saker som är till salu :) Bilder finns om det önskas!

( går inte ladda upp bilder på den datan jag sitter vid )



*Vit visningsgrimma från hööks stl: ponny.

Inget käkspäne under käken. Mycket fint skick använt den ca: 10gånger

även tvättad 2 gånger!


Ny pris: 39kr Mitt pris 20kr


*Brunt komplett träns från hööks stl: ponny med silverstenar på  pannbandet

Mycker bra skick ( smörjt varenda gång jag använt det )


Ny pris 179kr Mitt pris 130kr



Frambens skydd " jacsson " stl: ponny (som nya!)

Svart ludd innan för. skyddas mot skav

Enda lilla grejen är att ena spänet är halv sönder men märks knappt. kan sys!

Försökt göra rent dom så gott det går men lite hår är kvar i luddet!


Ny pris 250-300kr Mitt pris 80kr







Av victoria gissberg - 7 januari 2011 09:02

Klev nyss upp så nu ska jag fixa mig och äta lite sen bege jag mig till lindas stall  


HiHi i går tog jag fram en stallväska x) OK, det var en helt vanlig "typ" skolväska   hahah....


Idag ser det inte ut som att det snöar eller blåser, men på söndag ska det komma mer snö :/


Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards