iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av victoria gissberg - 22 januari 2011 18:42

...en bra ridtränare här i sundsvall, en allround om man säger så? =)

Som inte tar så mycket betalt också :P En som kan ta bilen till stallet där man har sin häst, inte så man behöver åka till den.. :)


Hör av er i såfall!

Av victoria gissberg - 22 januari 2011 18:01

Ni som inte har läst tidigare inlägg så tänkte jag och elin träna i paddan imorgon,där kommer jag träna på dressyr, och lite trav,galopp,trav,galopp,skritt. m.m Det blir helt enkel lite olika träningar som jag tycker han behöver ibland =)

En sak ska jag iallafall komma ihåg och det är att jag ska ta med mig ett spö! Annars kommer det icke funka!   


hejså länge bloggar mer imorgon eller kommer det fler inlägg i kväll! :D

Av victoria gissberg - 22 januari 2011 15:11

Bilder både på pirre och carre! <3


                                              

Av victoria gissberg - 22 januari 2011 14:47

   Nu har jag kommit hem från ridturen med elin och pirre ^^ Vart en ridtur bort mot västeråsen och runt en skog eller vad man ska kalla det, sen kom vi tillbaka på samma väg igen!


carre var as trött\seg på vägen, och traven var helt ok.Inga snabba steg utan vanliga, så jag trodde han skulle vara så hela vägen men nej nej inte då.I skogen\spåret travade vi igen och då ville carre verkligen rejsa på! Han börja galoppera några steg,men då sa jag nej! Så vi skrittade en stund.Då började han så trippa haha.Men jag var bestämd mot han idag och sa nej lägg av med det där....Upp för en backe galopperade vi.Och då vart carre jävligt pigg :O Han tyckte det var as kul! Mendans jag galopperade långt förre elin och pirre, låg dom efter haha....pirre började schena" stavningen " Skit tänkte jag! :O ojojoj....!Men det gick bra =) Sendan skrittade vi ca: 20min kanske, efter det började vi trava igen.På engång jag satt gång i trav började carre galoppera istället :S Så då började även pirre galoppera =D Men efter det skrittade vi hela vägen hem :) Nöjda och belåtna hästar <3

Använde även mitt bruna schabrak idag ^^ Vart as fint på han!




Liten bildbomb kommer senare ^^

Av victoria gissberg - 22 januari 2011 07:55

...Jag har många nya besökare här på bloggen. slänger jag upp en salu lista.


*Svart\vit randig grimma i stl: ponny

Använt 4-6ggr

 ( nypris 80kr ) mitt pris 20kr


* Vit visningsgrimma från hööks stl: ponny

Inget käkspänne under käken.Mycket fint skick använt ca: 10-15ggr

Ävven tvättat den 2gånger.


Nypris: 39kr Mitt pris: 20kr


* Brunt komplett träns i stl: ponny med silverstenar på pannbandet.

Som nytt! " smörjt varenda gång jag använt det "


Nypris: 179kr Mitt pris 130kr


*Frambensskydd " jacsson " Stl: ponny ( som nya )

Svart ludd innan för.Skyddas mot skav.

Ena spännet är sönder där uppe men kan sys!

Rena  när dom säljs.


Nypris: 200-300kr Mitt pris: 100kr


* Vitt allround schabrak stl: Full.

Aldrig använt men är smutsigt pga: Det har legat! Tvättas förre säljning.


Nypris: Runt 200kr Mitt pris: 100kr



Bilder finns på allt!

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards