iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av victoria gissberg - 17 januari 2011 18:25

Ville bara säga till alla ni som har funnits i medskogs stallet =) Men hjälper varandra där. men är jämt tillsammans liksom! m.m


Så tack för denna gång!!


* Linda

* Cindy

* Veronica

* Maria

* Camilla
* Caroline S

*  Caroline M

* Emelie " fast hon träffade jag aldrig "

* Kristina H

* Kristina G

* Sara


och alla andra som har funnits där <3 ( Kommer inte just på några mer namn men hoppas alla finns med :)



 

Av victoria gissberg - 17 januari 2011 17:56

Fick ett härligt välkommande när jag hälsade på baloo idag :'D Alla hästar var typ efter mig, bråkade vilken som skulle fram och hälsa först. Gulligt! Så jag hälsade bara tillbaka, på goda minnen <3 Gosade med ALLA hästar i hagen en stund innan jag tog in baloo. Vi tog en kort promis och lite gos gos på vägen....

Efter ca: 30min släppte jag ut han igen och då fick man enu ett hälsande! ^^


Bilder från idag och en liten film kommer senare =)

                            

Säg till cindy och alla som har en häst i bilderna ;) om ni vill att jag ska ta bort dom enu en gång säger jag det ! :)

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards