iwillalwaysloveyou

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av victoria gissberg - 8 januari 2011 18:11

Har nu frågat runt och även skritvit på bdb om vad folk tycker är det bästa täcket ( fleece eller bomull ) Fått helt olika svar!

Vissa tycker fleece är bäst och vissa tycker bomull.


vad tycker ni ? ^^


Så vi få se om någon vecka vad jag ska köpa ;)


hare bäst!


Av victoria gissberg - 8 januari 2011 14:18

eftersom det kom en fråga: om jag kunde lägga ut en film på carre så kommer en till er alla nu :)









Av victoria gissberg - 8 januari 2011 14:04

Red ut med min fantastiskt fina kille idag <3 i 23- grader barbacka 30min.

Tänkte ju rid i paddan men det var blockerat med snö framför grinden, så det vart en tur bort mot västeråsen istället. Han lydde så himla bra idag min kille <3 Samtidigt som han ville hem.

Längde tyglarna, för att kolla mobilen.Då tog han chansen! haha. Han vände sig och gick mot stallet igen! Så jag fick vända han igen. också fortsatte vi gå =)

På några raksträckor så travade vi :D Det var både snabb trav och långsam trav.

Efter vi hade varit ute i ca: 20min så vände vi mot stallet igen.

Masserade han och tog ut han igen =D

Sen gjorde jag inte så mycket ;P




        

Av victoria gissberg - 8 januari 2011 13:59

Det carre brukar ha mest, är väl sadel, träns, schabrak, reflexländ täcke och benskydd


Sen när man rider barbacka så är det : Fleece täcke, benskydd och träns :)


  Barbacka =D

Med sadel ;)  

Av victoria gissberg - 8 januari 2011 13:56

gjorde ingen dag grej i går så här kommer både den från i går och i nästa in lägg från idag =)


Hm, min favvo grej ? ;) vet faktiskt inte... om det är vinter är det väl elementet x) Annars är det väl den goa och varma doften av häst :D

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards