iwillalwaysloveyou

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Irreterad :o!

Av victoria gissberg - 18 januari 2011 07:16

En gemensam fråga till alla er där ute!


Tycker ni det är ok att ta andras bilder från t.e.x facebook och lägga ut på derras facebook?  :O

Nu är det en som har kopierat\tagit några av mina bilder och lagt ut dom på hennes facebook....Också frågar jag henne varför hon har tagit  dom.? Vet ni vad hon sa? " Det är väl inte du som äger han eller ?" och " Det är inte bara du som gillar han ?"

jag sa: Men det är inte det, de handlar om!! Kaan du förstå det?

Men hon lyckas endå inte förstå.... :O


Hon sa mycket mer.......


Fattar ni vad jag pratar om? =)


  

 
 
Ingen bild

Linda

18 januari 2011 08:52

Hejsan svejsan! Jag tycker att de är rätt löjligt de ni håller på med faktiskt.. att de blir ett sånt bråk om några bilder liksom.. visst var de lite taskigt att inte fråga om hon fick ta bilderna men du hade ju inte skrivit att man inte får kopiera dom heller.. Så ett tips till dig är ju att du har copyright på dina bilder och markerar dom med en copyright symbol, då får ingen ta dina bilder! gå in och läs om de på google så slipper de bli så här i framtiden :)ha de bra och hoppas de löser sig :)

victoria gissberg

18 januari 2011 19:39

hej!

AA, det tycker jag med faktiskt men jag vill bara att hon ska fatta! Hon blandar ju in massa med andra grejor....Men måste man skriva på varenda bild att " du får inte ta eller kopiera mina bilder"? :O Och hur gör man det?

Jag hoppas det med! ;) Detsamma :)

 
sara

sara

18 januari 2011 18:12

Det är förbjudet att sno andras bilder utanlov!

Drygt att hon inte fattar...

http://sarabubbis.blogg.se

victoria gissberg

18 januari 2011 19:40

aa,eller hur!

Men det är många som håller med henne :O

 
Ingen bild

Linda

19 januari 2011 06:55

Jag är inte så insatt men gå in och sök på copyright på google så står allt där :) annars kan du ju skriva att ingen får kopiera dina bilder utan lov oxå, men har du copyright så får man absolut inte kopiera dom! då strider man mot upphovsrättslagen, så då är de olagligt att kopiera dom och kan bli anmäld för de, så tror jag de är! men som sagt, jag är inte så insatt men sök på google och läs om de! hoppas allt löser sig å att ni blir vänner igen :)

victoria gissberg

19 januari 2011 07:30

ok vad bra då ! Aa, vi har löst det ny tror jag :)

 
lisa

lisa

20 januari 2011 15:09

asså!! Gud vad folk tänker olika. Det är ju löjligt att bråka om bilder, men för det så kan man ju inte bara gå in och sno dem! Och om hon tyckte han var fin så spelare ju fortfarand eingen roll! Det är ju du som fotat så du äger ju visst bilden! så bry dig inte hon har gjort mkt fel och hoppas hon blev anmäld, för man får inte SNO!
Kram^^

http://berlock.bloggplatsen.se

victoria gissberg

20 januari 2011 15:13

Tycker också det är ganska löjligt men skit man kan ju inte bara gör så! :O Aa, men hon lyckas ÄNTILGEN förstå att hon inte kan sno bara så där (a)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av victoria gissberg - 28 juni 2012 21:44

Ni hittar mig nu mera på www.mliekb.blogg.se ;)

Av victoria gissberg - 3 augusti 2011 17:30

har nu blogg så kommer lägga ner den hära för ett tag!   Kommentera massor och följ den andra bloggen! <3   http://nightcity.blogg.se/ ...

Av victoria gissberg - 3 augusti 2011 08:15


http://www.fujidirekt.se/   är en sida som man kan beställa bilder på! Små som stora,man kan sätta in dom i rammar och i fotoalbum bara man ha rätt storlek. Själv är jag medlem så då får man ca: 1gång i månaden 100bilder gratis men då står ma...

Av victoria gissberg - 2 augusti 2011 19:30

Har städat ut allt nu! Så nu är jag super trött men kan inte lägga mig än för jag ska kolla på tv och sånt   Men hare så bra ikväll så hörs vi imorgon! <3   Dagens fråga!   Vad förväntar ni att läsa\se på en blogg?   Svara nu så jag ve...

Av victoria gissberg - 2 augusti 2011 18:24

Nu ska jag gå ner och riva städskåpet invändigt. Det ska bli skafferi och skafferi ska bli städskåpet Kommer väl uppdatera något i kväll antar jag. men hej så länge! <3 ...

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards