iwillalwaysloveyou

Alla inlägg under januari 2011

Av victoria gissberg - 15 januari 2011 10:56

Det är så kallt ute så jag frågade matilda om hon kunde ta carre idag :( Menmen imorgon kommer det en ny dag, med massor av snö! :O IGEN! hahah...

Så idag blir det en plugg dag.....

Av victoria gissberg - 15 januari 2011 07:58

Om jag säger min osikt så kan jag vara stolt över att carre inte är så rädd för traktorer, han litar på mig...

Ni som har följt min blogg vet vad detta handlar om, Kom ni ihåg när han hoppade in på en gård? =) För att det kom en traktor....Han vart rädd några dagar efter men nu har det släppts... =D Han kännde den gången att han kunde lita på mig och det är, det jag är mest stolt över genom han!


  

Av victoria gissberg - 15 januari 2011 07:51

Idag ska jag åka till stallet och rida carre =) Det blir barbacka dressyr. Film kommer på det om linda följer med och filmar ;)


Nu tar vi det jag skulle berätta! jag ska hälsa på baloo på söndag :') <3 min lilla älskling.....



undra hur det kommer gå ? :/ Vet inte säker om jag ska skulle kunna åka till han sen åka hem som vanligt ?!?! Jag saknar han så men jag vill så himla mycket träffa han!.

Av victoria gissberg - 14 januari 2011 16:34

Ja du, det är en bra fråga?  ;) vet faktiskt inte själv hur jag ska svara på den frågan men....Varenda gång jag ska till stallet pirass det till imagen lite extra :) Fast jag har varit i stallet 1000000gånger så pirass det ändå. Bara att få träffa en häst är än helt annan sak, än helt annan värld. Om jag är arg eller ledsen , och åker till stallet så blir jag på gått humör igen.


Känner ingen annan så ? :D


  

Av victoria gissberg - 14 januari 2011 16:18

hejsan! Kom hem från skolan för drygt 1timme sedan.Så nu sitter jag här och pluggar tyska, SO m.m ;D känner mig ganska duktig om man får vara ärlig!?!?

Har kollat på plastikirurgerna för ett tag sedan. As grymt, ni borde kolla!! börjar kl: 15.30 tror jag :) Sendan har det väl inte hänt så mycket. Men i kväll ska man se let`s dance (Y) Samma tid blir det också legend ofter seeker" eller hur det nu stavas" ? :D det är också så här mega grymt! <3


Imorgon bilre stallet då hade jag tänkt att rida barbacka med reflextäcke ;O haha, undra hur det går ? :) Så då kommer det bilder och ev  film ;D


bye bye! ;)

Av victoria gissberg - 13 januari 2011 16:54

Nu har jag varit på stan och träffat melina och köpt schabraket och ridtäcke ;D

haha....


    

Av victoria gissberg - 13 januari 2011 07:24

Bild från förra helgen!


5 Punkter :


* Snäll

* Världens goaste

* Pigg

* Busig i bland

* lustig" på ett bra sett" :)  

Av victoria gissberg - 13 januari 2011 07:09

Nu har jag gjort i ordning mig för en till dag i skolan! :O att jag orkar, skolan hit skola dit......Eftersom jag ska gå ner till staden sen kommer jag inte blogga något på eftermiddagen, men ta gärna en titt i kväll och se mina nya grejor ;D

Kommer förmodligen komma hem med ett tuggummi också x) Som jag alltid gör! :p

Presentation


Mitt namn är victoria,

14år gammal.

Denna blogg handlar om min vardag och min snart varande medryttarhäst ;)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Vilken hästras har du ?

Vad har du för häst\ponny ? :D
 Shertlandsponny ?
 Korsningsponny ?
 Varmblod ?
 Arab ?
 Mustang ?
 Gottlandsruss ?
 Fjording ?
 Welshponny ?
 Halvblod ?
 Nordsvensk ?
 Annan ? :)

Bloggar ;

Bilder

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards